استاندار یزد در آیین بزرگداشت میلاد حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و آیین بزرگداشت میلاد حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق با حضور آیت الله خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه دراستان زنجان ، استاندار یزد ، معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار ، امام جمعه موقت یزد ، امام جمعه و فرمانداربافق ، مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایی و شهید پرور بافق در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

استاندار یزد در این آیین با اشاره به انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : اعتماد مردم و حق الناس حد نهایی است و مسولان باید این مهم را درنظر بگیرند و در عین امانت داری از آراءمردم پاسداری کنند.

سید محمد میرمحمدی با اشاره به روند برگزاری و ثبت نام کاندیدای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و اتمام زمان ثبت نام گفت : انشاالله انتخاباتی سالم با شورانقلابی و تفکر بلند ملت همیشه در صحنه بخصوص مردم استان دارالعباده برگزار شود.

وی ضمن بیان شرایط پس از برجام و همبستگی و همدلی بین ملت و دولت یادآور شد: بلوغ سیاسی و عشق مردم به نظام و انقلاب حماسه ای دیگر درانتخابات هفتم اسفند رقم خواهد زد.

میرمحمدی با تاکید بر قدرت ایران در مذاکرات ارزشمند هسته ای خاطر نشان کرد : انشاءالله با برگزاری انتخاباتی پرشور ، سالم و حماسی بار دیگر علاوه بر درج برگ زرینی بر افتخارات نظام و انقلاب شاهد نشان دادن توانمندی و اقتدار ایران اسلامی در جهان باشیم.

استاندار یزد خطاب به مسئولان و عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات گفت : همه در تلاش هستند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم باشیم پس اعتماد مردم و حق الناس حد نهایی است و مسولان باید این مهم را درنظر بگیرند و در عین امانت داری از آراءمردم پاسداری کنند.

گفتنی است پس از سخنان امام جمعه زنجان مردم ولایی وهمیشه در صحنه شهرستان بافق به همراه مسئولان با نوای "یا رسول الله" ضریح مطهر حضرت امامزاده عبدالله(ع) و گلزار قبور مطهر شهدای انقلاب را گلباران و عطر افشانی کردند.