با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 67 طرح در حوزه های مختلف با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، امام جمعه و سرپرست فرمانداری بافق، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت:این طرحها  در مجموع با اعتباری نزدیک به 53 میلیارد تومان در حوزه هاي راهسازي، كشاورزي، آموزش و پرورش،بهداشت و درمان، منابع طبيعي، مسكن، صنعت و معدن، راه آهن، آبرساني، برق، مخابرات، گردشگري می باشد.

سیدمحمدرضا سیدحسینی افزود: دو طرح عمرانی و آموزشی نیز درشهرستان بافق کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

سرپرست فرمانداری بافق نیز در این آیین به بیان پروژه های عمرانی و توسعه ای در دست اقدام این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل و بهسازی برخی از راه های شهرستان از جمله روكش جاده بافق – زرند که تا كيلومتر ١٠ پیشرفت داشته و همچنين روكش جاده بافق – شادكام و قطرم نيز در حال اجراست از جمله پروژه های عمرانی در زمینه توسعه راه های شهرستان می باشد.

محمد زاده رحمانی خاطرنشان کرد: عمليات ريگلاژ و مناسب سازي بستر جاده نوق نيز در حوزه استان كرمان در حال اجراست و طبق گفته پیمانکار این پروژه، در ماه آينده قيرپاشي و آسفالت آن شروع مي شود که در مجموع این اقدامات نوید بخش توسعه راه های دسترسی به شهرستان بافق خواهد بود.