به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ با حضور مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فرماندار و جمعی دیگر از مسوولین شهرستان و فعالان حمل و نقل از پیشکسوتان این حوزه تجلیل شد.
مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در حاشیه این مراسم با اشاره به شروع فصل زمستان گفت: ۱۷ راهدارخانه و نیرو در جاده های سراسر استان مستقر شدند.
وی با بیان اینکه بیش از ۳۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین تحت پوشش اداره کل راهداری هستند عنوان کرد: نیروها بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به همشهریان استان می باشند.
مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد همچنین با اشاره به اینکه بافق با دو اکیپ در مرکز و راهدارخانه آماده خدمت رسانی است خاطر نشان کرد:استان آمادگی پشتیبان لازم از شهرستان دارد.
وی به موقعیت جغرافیایی استان و قرارگیری در چهار راه مواصلاتی مرکز کشور اشاره کرد و یادآور شد:به لحاظ معدنی بودن معدنی استان تردد در محورهای مواصلاتی زیاد است.
مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد افزود: از مجموع ۳۶۰ شرکت حمل و نقل استان ۳۴ شرکت در بافق مستقر هستند که به دلیل معدنی بودن شهرستان میزان قابل توجه ای از حمل سنگ از محور بافق انجام می شود. منبع: بافق فردا.