به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بافق و رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، از نمایندگان شوراهای کارگری کارخانجات و شرکت های شهرستان بافق تجلیل به عمل آمد.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر شورای کارگری را نهادی قدرتمند در مقابل حکومت ها در کشورهای پیشرفته دانست و گفت: که اگر حکومت در صدد ضایع کردن حقوق کارگر و اصناف برآید، شورای کارگری در مقابل آن می ایستد.

محمد رضا صباغیان با اشاره به قدم برداشتن در چارجوب قانون برای دنبال کردن مشکلات کارگران خاطرنشان کرد: این حرکت باعث می شود کسانی که مخالف این شورا هستند نتوانند عکس العملی نشان بدهند.

فرماندار شهرستان بافق هم ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر، خدمت در شهرستان بافق را یکی از لذت بخش ترین دوران خدمت خود خواند و گفت: انجام هر کار فراز و نشیب و سختی های خود را دارد که انجام امور و اقدامات مثبت در هر زمینه باعث شادی و شعف در آن مجموعه خواهد شد.

سید مهدی طلایی مقدم، شکل گرفتن تشکل های کارگری در شهرستان بافق را حرکتی عظیم در تحقق حقوق کارگران دانست و تصریح کرد: در سال 93 اعتماد و همدلی مردم نسبت به مسئولین و حاکمیت باعث شروع رشد و توسعه شهرستان و فصلی جدید در تحقق خواسته های کارگری این شهرستان شد.

علی اصغر نوری، رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی کارگران را عامل اصلی تحقق شعار سال برشمرد و گفت: تلاش شبانه روزی شورای کارگری باعث شده جامعه ی کارگری بافق کمترین مشکلات را داشته است.

در ادامه مراسم چند تن از نمایندگان تشکل های کاگری به بیان مشکلات خود پرداختند که فرماندار شهرستان و رئیس اداره تعاون،کار و رفاه شهرستان قول مساعدت و پیگیری دادند.

پایان بخش این مراسم تجلیل و تقدیر از نمایندگان شوراهای کارگری و عکس یادگاری بود.