به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ طلائی مقدم سرپرست فرمانداری، نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، پور امینی بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان صبح امروز با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) با پزشکان و پرستاران دیدار و از این مدافعان سلامت تجلیل کردند.

طلائی مقدم در این دیدار با بیان اینکه مدافعان سلامت اقدام بزرگ و خداپسندانه ای را انجام می دهند که همواره شایسته تقدیر و سپاس هستند، گفت: کادر درمان در این روزهای سخت و طاقت‌فرسا مانند دوران دفاع مقدس به خوبی نقش خود را ایفا کردند و همان‌گونه که در آن دوران به مداوای مجروحان می پرداختند، امروز نیز سنگر درمان و خدمت‌رسانی را ترک نکردند و با عشق و علاقه وصف‌ناپذیری به بیماران رسیدگی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز خطاب به پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان گفت: فداکاری و ایثارگری که شما عزیزان در این ایام انجام داده و می دهید یک همدلی مومنانه تمام‌عیار است و حتما اجر و پاداش آن را از خداوند متعال خواهید گرفت.

وی وجود پزشکان، پرستاران و کادر درمانی متعهد را سرمایه دانست و بر صیانت از این سرمایه ارزشمند تاکید کرد و بیان داشت: از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا پزشکان و پرستاران و تلاشگران عرصه سلامت جان خود را در راه خدمتگزاری به مردم بخطر انداخته و با ایثار و شجاعت فدارکاری به این مردم قدرشناس خدمت می نمایند و مردم قدرشناس تلاش و ازخودگذشتگی و جهاد شما را می دانند و به وجود شما عزیزان افتخار می کنند. منبع: آفتاب بافق/