مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ به مناسبت هفته دولت چندین طرح ورزشی در روستاهای بخش مرکزی بافق با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، فرماندار و بخشداری مرکزی بافق و جمعی از مسئولان محلی افتتاح رسمی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد درحاشیه این برنامه  گفت: در راستای توسعه فضای ورزشی به خصوص در مناطق دور افتاده و پرجمعیت استان ۲۰چمن مصنوعی پیش بینی شده است و در حال حاضر در بخش مرکزی بافق دو زمین چمن مصنوعی در روستای مبارکه و شیطور به بهره برداری رسید و دو چمن مصنوعی دیگر تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

شریعتی هزینه دو زمین چمن مصنوعی بخش مرکزی را ۳۰۰میلیون تومان بیان و خاطر نشان کرد: زمین فوتبال و والیبال ساحلی در روستا‌های هریسک، جزستان و مبارکه به بهره برداری رسید همچنین برای بهره برداری از زیر ساخت های ورزش ساحلی اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پنج خانه ورزشی روستا‌ی بخش مرکزی از جمله خانه ورزش دولت آباد،کوشک و گزستان به بهره برداری رسید و در این راستا سهیمه حدود چهار خانه روستایی دیگر برای شهرستان و بخش مرکزی بافق در نظر گرفته شده است.

شریعتی امکانات خانه‌های ورزش روستایی را فوتبال دستی، وسایل بدنسازی، میز شطرنج، دارت و میزپینگ پونگ بیان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در آیین افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه‌های ورزشی بخش مرکزی بافق همچنین از تجهیز ۷۵خانه ورزش روستایی تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: خانه ورزشی روستا‌هایی که تا ۵۰۰ نفر جمعیت داشته باشند تجهیز خواهد شد.