تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرستان بافق به ریاست سید رضا میرتاج الدین  معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار و  با حضور بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران ادارات شهرستان در فرمانداری بافق تشکیل شد.

سید رضا میرتاج الدین  معاون برنامه ریزی فرماندار با اشاره به ظرفیتهای بالای شهرستان بافق گفت:  ایام نوروز بهترین موقعیت برای شناساندن بیشتر شهرستان برای جذب گردشگر و توریست است که در این راستا دستگاه های خدمات رسان می بایست ضمن هماهنگی،آمادگی لازم را داشته باشند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی ضمن معرفی کمیته های تخصصی ستاد به ارائه گزارشی از شرایط و وضعیت شهرستان در حوزه های گردشگری و صنایع دستی و آداب رسوم شهرستان در ماه مبارک رمضان پرداخت.

لیلا رنجبر در ادامه با در نظر گرفتن موضوع استقبال مسافران نوروزی به شهرستان بر اهمیت کنترل، نظارت و ساماندهی مبادی ورودی شهر، خدمات رسانی در مراکز تفریحی و گردشگری، رعایت بهداشت در اماکن عمومی، ساماندهی تبلیغات و تابلوهای راهنمای شهری، استقرار راهنمای گردشگری در اماکن گردشگری، اعلام نماینده کمیته ها، بروزرسانی و تهیه نقشه و راهنمای گردشگری بافق، معرفی روز شهرستان بافق، کشیک ادارات و ضرورت حضور فعال روسای کمیته ها تاکید کرد.​​​​​​​