تقدیر سرپرست فرمانداری بافق از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان

رئیس شورای هماهنگی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان از پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر بافق تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، "ابوالقاسم دهقان" سرپرست فرمانداری بافق به اتفاق "سید محمدباقی زاده" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از کارشناسان فرمانداری بافق با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان ضمن دیدار و تبریک هفته مبارزه با مواد مخدر به جان برکفان عرصه دفاع از امنیت و سلامت جامعه، یاد شهدای گرانقدر این عرصه را گرامیداشت داشت و گفت: پاک سازی جامعه از آسیب های انواع مواد مخدر و روان گردان ها، عمل بزرگی است که پلیس مبارزه با مواد مخدر آرامش و سلامت را در جامعه و خانواده ها حاکم می کند.

ابوالقاسم دهقان، نشاط و پویایی نسل آینده را مدیون مجاهدت های فعلی پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایمن سازی و پاک سازی جامعه عنوان کرد و بیان داشت: ایثارگران عرصه مبارزه با مواد مخدر شبانه روز با کنترل محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی و گشت زنی در بیابان ها و کورترین نقاط شهرستان در سرما و گرمای سوزان بافق، جان خود را فدای محافظت از نسل جوان و آینده سازان کشور نموده اند و همه مردم باید قدردان این عزیزان باشند.

رئیس شورای هماهنگی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق به نقش و اهمیت مشارکت بین بخشی اشاره کرد و گفت: مبارزه با موادمخدر و کاهش اعتیاد نیاز به همکاری بین بخشی دارد؛ برای پیشگیری از این معضل، همه دستگاهها و آحاد مردم به‌ ویژه جوانان بایستی تلاش و به کمک نیروی انتظامی بیایند.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن تقدیر از حضور سرپرست فرمانداری و معاون سیاسی فرماندار، از همراهی مجموعه فرمانداری بافق با نیروی انتظامی شهرستان تشکر کرد و در خصوص مشکلات و کمبودهای پلیس مبارزه با مواد مخدر بافق مطالبی را بیان کرد.

سرهنگ شهرام طولابی نژاد یاد آور شد: با جمع آوری و دستگیری سوداگران و خرده فروشان مواد مخدر در سطح جامعه، ضمن خدمت به نظام آرامش را به خانواده ها اعطا می کنیم.

در پایان از پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق تجلیل و از خدمات و تلاشهای شبانه روزی آنان با اهدا هدیه تقدیر شد.