به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به اتفاق فرماندار بافق ضمن بازدید از مرکز فرماندهی پلیس راه یزد- بافق- بهاباد از زحمات شبانه روزی پرسنل کادر و سربازان این مرکز تقدیر و تشکر کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از تلاش شبانه‎‎روزی پلیس راه برای ایجاد امنیت و آسایش مسافران محورهای مواصلاتی شهرستان بافق تقدیر كرد.

"سید محمدرضا سیدحسینی" با اشاره به آمار كاهش تصادفات و حوادث رانندگی در نوروز امسال ابراز امیدواری کرد با استقرار مستمر تیم های گشت و جدیت مامورین پلیس راه، روند کاهش تصادفات محورهای مواصلاتی شهرستان بافق همچنان ادامه یابد.

سروان روح پرور، فرمانده پلیس راه یزد-بافق-بهاباد در این دیدار با اشاره به اینکه نوروز امسال محور یزد – بافق جزء کم حادثه ترین محورهای موصلاتی استان بود، گفت: با توجه به سلامت مسافران و ترافیک این محور با متمرکز کردن تیم های گشت و تدابیری که اندیشه شد خوشبختانه شاهد حوادث ترافیکی بسیار کمی بودیم.

گفتنی است در این بازدید فرماندار بافق ضمن تشکر از خدمت رسانی پلیس راه به مردم در ایام تعطیلات نوروزی و استقرار تیم های گشت محسوس و نامحسوس پلیس در محورهای مواصلاتی شهرستان با اهدای هدایایی از فرمانده و ماموران پليس راه تقدیر کرد.