سرپرست فرمانداری بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست کارگروه توسعه شهرستان بافق صبح روز یکشنبه 5 مردادماه، با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری بافق و رؤسای ادارات شهرستان در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق در ابتدای سخنان خود به بیان علت برگزاری این جلسات و نتایج آن پرداخت و از مسئولان خواست به مردم وعده های قابل تحقق دهند و افزود: دستگاه های دولتی شهرستان بافق حداقل برنامه های خود را در سال جهش تولید اعلام کنند و از برنامه های تکراری و کلیشه ای خودداری کنند و موضوعات را پیگیری تا در کوتاه مدت انجام گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان بافق در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی و گردشگری و … اظهار کرد: متاسفانه شهرستان بافق خلاصه در معادن شده است. بافق ظرفیت ها و نقاط قوتی دارد که با رفع موانع و برنامه ریزی می توان نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کرد. شهرستان بافق در بخش صنایع تبدیلی، دام و طیور، کشاورزی و… حرف برای گفتن دارد.

شاه حسینی در خبری خوب به مردم بافق با اعلام حضور سرمایه گذاری از میبد به همراه فرماندار سابق یزد به بافق برای سرمایه گذاری در بخش کاشی و سرامیک و فولاد،افزود: همچنین از گروه هایی برای حضور در شهرستان بافق و سرمایه گذاری در بخش کاغذ،گردشگری در حوزه اسب و … دعوت کرده ایم.

وی با تاکید بر احداث مجتمع بزرگ گلخانه ای در بافق گفت: به هر جوان جویای کار در این زمینه با دادن زمین،آب،تسهیلات و آموزش کمک خواهیم کرد تا گلخانه ای سه هزار متری در حوزه های مختلف کشاورزی ایجاد کند.

سرپرست فرمانداری بافق ادامه داد: ما می توانیم کارگاههای کوچک صنایع دستی را در خانه های مردم ببریم  و حتی صنایع تبدیلی را در کنار صنایع بزرگ مستقر کنیم.

شاه حسینی خاطر نشان کرد: حتی اگر یک کار ماندگار برای مردم بافق انجام دهیم،برگزاری این جلسات و نشست ها ارزشمند خواهد بود. منبع: آفتاب بافق/