فرماندار بافق در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرماندار بافق، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران ادارت و نهادها و فرماندهان نظامی و انتظامی مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در آموزشگاه شاهد نور بافق برگزار شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در ابتدا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد و  خاطره شهیدان انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم گفت: خیلی میخواهند خدماتی که انقلاب اسلامی ایران در این 39 سال داشته است را نادیده بگیرند تا به نسل های سوم، چهارم وپنجم نرسد واین نسل نتواند مقایسه ای بین قبل انقلاب وبعد آن داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در همین شهرستان بافق امروز360کیلومتر از راههای ما آسفالته است، وضعيت بهداشت و درمان و اورژانس هوايي كه قابل مقايسه نيست و وضعيت آموزش عالي که قبل از انقلاب اینجور نبود و در تمام زمینه ها پیشرفت خوبی داشتیم و حتی از کشورهای دیگر هم جلوتر هستیم.

فرماندار بافق اظهار داشت: امروز در روستاهای ما پزشکان عمومی و متخصص جایگزین پزشکان هندی و فیلیپینی شدند که  ارتباط گیری با آنها سخت و مشکل بود.

زاده رحمانی تصریح کرد: ما اگر این دستاوردها منتقل نکنیم مدیون انقلاب هستیم  و امروز آزادی که در جمهوری اسلامی ایران است در هیچ کشوری نیست علیرغم اینکه بعضی از کشورها شعار آزادی هم سر می دهند.

فرماندار بافق در پایان گفت: دانش آموزان به مدرک گرایی بسنده نکنند و در تمام مقاطع تحصیلی سطح علمی خود را افزایش دهند تا توان علمی کشور را بالا ببرند.