در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان مطرح شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ دویست و سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر و معاونین آموزش و پرورش و جمعی از مدیران ادارات شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بافق از مجموعه ی آموزش و پرورش به عنوان متولی رشد و تعالی یاد کرد و گفت: زیر بنای توسعه و جهش در همه ابعاد و زمینه ها به واسطه امر آموزش و پرورش محقق می شود.

حجت الاسلام و المسلیمن رضا سعادت فر ضمن تاکید بر تنظیم و تدوین یک آیین نامه برای رشد و توسعه کیفیت آموزشی در شهرستان بافق خاطر نشان کرد: مسئله آموزش تنها به عهده آموزش و پرورش نیست بلكه همه دستگا های اجرایی شهرستان باید نقش خود را دراین زمینه ایفا كنند.

وی افزود: تجلیل از کادر آموزشی آموزشگاه ها و مدارس بافق موجب رشد و پویایی نظام آموزش و پرورش در شهرستان بافق می شود.

فرماندار بافق ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، نیروی انسانی کارآمد و بالقوه را زیرساخت شرکتهای معدنی و صنعتی، ادارات و ... برشمرد و گفت: در حوزه آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی هیچ محدودیتی در هزینه و منابع مالی وجود ندارد.

سید مهدی طلائی مقدم افزود: اینکه منابع مالی را با چه اولویت و کجا و به چه صورت در حوزه آموزش و پرورش هزینه شود، مهم است.

طلائی مقدم با اشاره به اینکه عملکرد و روحیه مدیران و مسئولان شهرستان بافق در حوزه های اقتصادی مثبت و آینده نگر می باشد، خاطر نشان کرد: همه باید با هماهنگی و تدوین برنامه کمک و همراهی کنند تا وضعیت شهرستان بافق بهتر از وضعیت فعلی شود، باید در حوزه آموزش و پرورش به رتبه اول در سطح کشور و استان یزد برسیم.

در ابتدای این نشست مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان بافق به ارائه گزارش عملکرد در حوزه نهضت سواد آموزی ، مرکز مشاوره دانش آموزی، حفظ سلامت دانش آموزان و مشاوره پزشکی، بازسازی موزه فرهنگ و هنر ، احداث مدارس خیری و برگزاری دوره های مشاوره ویژه دانش آموزان کنکوری پرداختند.