معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در مراسم افتتاحیه هتل علمدار بافق ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت :بافق در چند سال اخیر غیر از چهره معدنی صنعتی وارد چهره نرم و لطیفی بنام گردشگری شده است.

وی افزود: خوشبختانه این صنعت با همت مسئولین شهرستان شتاب خوبی به خود گرفته است.

سیدرضا سیدحسینی همچنین با بیان اینکه بافق در موضوع تامین زیر ساخت نسبت دیگر شهرستان های استان عملکرد بهتری داشته است عنوان کرد: ساخت هتل برای توسعه گردشگری جز یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه و خاص شود.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این هتل ۲۱ اتاق به مجموعه گردشگری و ظرفیت اقامتی شهرستان و استان افزوده شده است، بیان کرد: ایجاد اشتغال با آمدن گردشگر به استان و شهرستان افزایش می یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همچنین با بیان اینکه احداث پارک آبشار نقش مهمی را در ماندگاری گردشگری در بافق ایفا می کند، گفت: آمار بازدید کننده شهرستان بافق در سال۹۶ بیش از ۳۰۰ هزار نفر عنوان شده که این امار و ارقام قابل ملاحظه ای است.

سید حسینی با اشاره به برنامه ریزی خوب شهرداری بافق در حوزه گردشگری از جمله شروع ساخت باغ ایرانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر بافق خواست در جهت ماندگاری صنعت گردشگری بکوشند.

وی به راه اندازی اولین کمپ استان در بافق اشاره کرد و یادآور شد:کمپ های گردشگری بافق با نوآوری قادر خواهند بود ساعاتی را برای گذراندن وقت گردشگر فراهم نموده و صنعت گردشگری شهرستان را به یک صنعت پایدار و ماندگار تبدیل کنند.
سید حسینی در پایان ضمن تشکر از عملکرد و فعالیت هتل علمدار از مدیریت این مکان خواست تا بهترین خدمات دهی را به مسافران داشته باشند.