فرماندار بافق خبرداد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه یکصد و نود و سومین شورای آموزش و پرورش بافق در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس، با حضور امام جمعه و فرماندار و سایر اعضای این شورا در محل خانه معلم برگزار شد.  
مدیر آموزش و پرورش بافق در ابتدای این جلسه به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته این نهاد از جلسه قبل تاکنون پرداخت.  
"محمدرضا قاسمزاده" همچنین ضمن اعلام آمار قبولی کنکور شهرستان افزود: در بحث قبولی کنکور خوشبختانه امسال نسبت به سالهای گذشته روند قبولی مناسب تر بوده است.
وی یاد آور شد: در موضوع دانشگاه فرهنگیان نیز امسال ۶۰ نفر به مصاحبه دعوت شدند که از این تعداد تا کنون ۲۰ نفر قبولی قطعی را کسب کردند.  
در ادامه این جلسه "کاظم یاوری" معاون آموزشی و دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان فعالیت های صورت گرفته در خصوص آمادگی دانش آموزان و مدارس جهت استقبال از ماه مهر را عنوان نمود.  
فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش بافق نیز در ادامه این جلسه عنوان داشت: تکمیل دو مدرسه ۱۲ کلاسه و ۶ کلاسه که توسط شهرستان تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند در دستور کار سال جاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد قرار گرفته است.
محمد زاده رحمانی افزود: عملیات عمرانی دو مدرسه ۶ کلاسه نیز در ماه آینده آغاز می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق نیز در پایان این نشست بر لزوم تسریع در اجرای طرح های عمرانی آموزش و پرورش شهرستان از جمله مجتمع خیری، آموزشی و تربیتی شایقی تاکید کرد.