در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، جمعی از مسئولان و مدیران ادارات و نهاد های شهرستان در محل دفتر آمام جمعه بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به همزمانی سالروز رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ماه مبارک رمضان امسال اعزام زائرین به مرقد مطهر امام راحل (ره) صورت نمی گیرد و صرفا در شهرستان مراسم بزرگداشت برگزار می شود.

محمد زاده رحمانی با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم ارتحال در شهرستان بافق افزود: اهمیت و جایگاه والای حضرت امام (ره) می طلبد که با همکاری و تعامل همه آحاد جامعه مراسمی شایسته شخصیت و شأن ایشان برگزار شود.

فرماندار بافق افزود: همه ما باید قدردان زحمات و تلاش های امام راحل عظیم الشان در به ثمر رسیدن این انقلاب باشیم و در راستای تحقق اهداف و آرمان های ایشان تحت منویات  مقام معظم رهبری گام برداریم.

در ادامه این جلسه حاضرین پیرامون برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در بافق بحث و تبادل نظر کردند.