در آغازین روز از هفته دفاع مقدس؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس فرماندار بافق به همراه جمعی از مسئولان ادارات، بسیجیان ، خانواده شهدا و کادر ناحیه مقاومت بسیج با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

فرماندار بافق در این دیدار با تبریک اعیاد گذشته و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت : اهمیت هفته دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده و مخفی نمی باشد،چرا که یکی از حوادث تاریخی بسیار مهم و سرنوشت ساز کشور ایران محسوب می شود.

 سید مهدی طلائی مقدم افزود: مهمترین رموز پیروزی مردم در هشت سال دفاع مقدس در ابتدا توکل به خداوند متعال،اعتماد و اطمینان به رهبری و همدلی و همزبانی مردم بو که باعث شد ملت ایران پیروز جنگ تحمیلی باشند.

وی تصریح کرد: اعتماد و اطمینان مردم به رهبر جامعه در زمان انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس  باعث شد که مردم با ایثار و شجاعت پای آرمان های خود بایستند و در این راه جان خود را فدا نمایند.

طلائی مقدم در ادامه به رشادت ها و فداکاری رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس بویژه آزادگان سرافراز در دوران اسارت اشاره کرد و گفت:مقاومت جانانه رزمندگان و آزادگان در دوران اسارت  نیز بی نظیر بود که حتی ابر قدرت های جهان و رژیم بعث عراق نیز نتوانست این مقاومت و فداکاری را از بین ببرد.

فرماندار بافق در پایان تاکید کرد: وظیفه امروز همه ما مردم و مسئولان این است که فداکاری ها و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را به نسل امروز منتقل نماییم.

امام جمعه بافق نیز در این نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امنیت کنونی که در کشور ایران وجود دارد همه مرهون از خود گذشتگی ها و جانفشانی شهدا در دوران هشت سال جنگ تحمیلی می باشد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی افزود: اگر چه امنیت یک مسئله مهم در جامعه محسوب می شود اما مقدمه و پیش نیاز امنیت، وحدت و وفاق در جامعه می باشد.

وی با اشاره به ایثار و فداکاری های مردم در طول دفاع مقدس گفت:مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی وظیفه ملی و دینی خودشون را ادا نمودند و رمز موفقیت این پیروزی وحدت آحاد مردم و مسئولان بر محور اهداف عالیه نظام و انقلاب بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های این هفته در شهرستان بافق پرداخت و گفت: دیدار با خانواده معظم شاهد و جانبازان ، گلباران قبور شهدا ، رژه نیروهای مسلح ، برگزاری یادمان شهدا ، همایش پیاده روی خانوادگی  را از جمله برنامه های فرهنگی این هفته عنوان کرد