امام جمعه بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان به دیدار امام جمعه بافق رفتند.

امام جمعه بافق در این جلسه گفت: در طول چهل سال گذشته دشمنان مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرده اند اما خوشبختانه امروز کشور ما وابستگی به هیچ قدرتی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی تصریح کرد: جوانان این مرز بوم حرکت های خوبی را انجام دادند که برای دشمنان کشور و انقلاب سخت و سنگین است.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش مسئولان به ویژه فرماندار شهرستان افزود: خوشبختانه در عین حالی که وضع اعتبارات و بودجه کشور وضع مطلوبی نیست و کشور در تنگنا قرار گرفته است حرکت های خوبی از سوی دولت در شهر آغاز شده است که قابل تقدیر است.

سلیمانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود لازمه پیشرفت در جامعه کنونی و خنثی سازی توطئه دشمنان را اتحاد و یگانگی عنوان و خاطر نشان کرد: تنها چیزی که امروز مهم است وحدت و یگانگی بین مردم و مسئولان است و وحدت می تواند همه نابسامانی ها را سامان بخشد.

امام جمعه بافق در پایان از مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان خواست تا در رفتار خود با مردم و ارباب رجوع دقت نظر داشته باشند و به گونه ای رفتار نکنند که باعث ناراحتی مردم شود.