به گزارش روابط عمومي بخشداري مركزي بافق؛ محمدرضا فتاحي بافقي درباره عملكرد سه روزه غرفه هاي شهرستان بافق در دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر كشور گفت: بخشداري مركزي بافق به همت همكاران و جمعي از دهياران روستاهاي بخش مركزي به برپايي سه غرفه در اين نمايشگاه اقدام كردند.

بخشداري مركزي بافق افزود: این غرفه ها شامل دو غرفه فروش و يك غرفه معرفي شهرستان با توجه به ظرفیت مناطق روستایی در تولید محصولات متنوع بویژه در زمینه صنایع دستی و همچنین معرفی جاذبه‌های فرهنگی از قبیل آداب و رسوم، بازی‌های بومی، پوشش‌های محلی، غذاها و ... ، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، معرفی مشاهیر و کارآفرینان و شناسایی بازارهای مصرف برای خرید محصولات و تولیدات روستاییان بود.

وي افزود: دومین نمایشگاه توانمندی روستاییان با شعار «روستا کانون تولید و ارزش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی» با هدف آشنایی بازدید کنندگان از وجود استعدادها ، قابلیت ها و پتانسیل های موجود و حفظ منابع اقتصادی در مناطق روستایی برگزار شده بود .

محمد رضا فتاحي در پايان از حضور مسئولان كشور و استاني بويژه استاندار يزد ، نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي، مديركل دفتر شهري و شوراها استانداري، سرپرست دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري، معاون فرماندار و شهردار بافق و تمام كساني كه در اين نمايشگاه از غرفه هاي شهرستان بافق بازديد كردند تقدير و تشكر كرد.