فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ظهر روز سه شنبه 14 مهرماه زاده رحمانی فرماندار بافق به همراه مدیر آموزش و پرورش از آموزشگاه متوسطه دور اول آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی بازدید کرد.

 در ابتدا این برنامه مسئولان با حضور در دفتر آموزشگاه در نشستی پای صحبت های مدیر و معلمان و انجمن اولیا و مربیان مدرسه نشستند.

قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش بافق نیز ضمن قدردانی از مساعدت های فرماندار در امر تعلیم و تربیت و با اشاره به قدمت این مدرسه که به نام مرد زهد و تقوا و جهاد آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی مزین شده، گفت: توجه به این مدرسه قدیمی به جهت حفظ آن ضروری می باشد و آموزش و پرورش هم در این زمینه همراهی خواهد نمود و با مذاکره و رایزنی هایی صورت گرفته چنانچه آماده سازی و تسطیح زمین صورت بگیرد چمن مصنوعی توسط اداره کل نوسازی استان نصب خواهد شد .

 در ادامه فرماندار شهرستان بافق به بیان ضرورت همراهی و مساعدت در جهت تقویت مراکز فرهنگی و آموزشی به ویژه مدارس شهرستان پرداخت و گفت: حمایت و مساعدت همه جانبه از مجموعه مدارس شهرستان را وظیفه خود میدانم.

زاده رحمانی همچنین در ادامه پیرامون کمبود فضای ورزشی این مدرسه گفت: با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان به زودی موضوع زمین چمن مصنوعی این آموزشگاه حل می شود.

وی در پایان این برنامه از قسمت های مختلف این آموزشگاه بازدید و نسبت به تامین برخی کتب کمک آموزشی نیز قول مساعدت داد.