فرماندار بافق همزمان با آغاز مرحله حضوري سرشماري خواستار شد :

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق با اشاره به اینکه مرحله دوم هشتمین سرشماری عمومي نفوس و مسکن سال 95 از امروز 28 مهرماه آغاز شده است، اظهار داشت: سرشماری حضوری با همکاری 15 مامور آمارگیر در سطح شهرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد و به مدت يك ماه ادامه دارد.

سيد مهدي طلائي مقدم تصریح کرد: فعالیت رسمی ماموران آمارگیر زیر نظر ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان، از امروز صبح در 45 حوزه كه پهنه‌بندی اجرای آن شامل 33 حوزه شهری و 12حوزه روستایی است شروع مي شود.

فرماندار بافق تاكيد كرد: خانواده‌هایی که در این سرشماری به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند بايد زمان حضور ماموران سرشماري در درب منازل کدآماري 12 رقمی خود را به ماموران آمارگير ابلاغ کنند.

وی گفت: خانواده‌هایی که تا روز جمعه 30 مهر در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی ثبت‌نام نکنند باید موقع حضور ماموران سرشماری همکاری لازم را داشته باشند تا این ماموران نسبت به ثبت‌نام این خانوارها در سرشماری نفوس و مسکن اقدام کنند.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری شهرستان بافق افزود: خانوارهایی که در زمان مراجعه مامور آمارگیر در منزل حضور نداشته‌اند، می توانند از طریق شماره تلفن هاي 32432031 و 32432041 تماس گرفته و اطلاعات خانوار خود را در این طرح ثبت کنند.