به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان یزد، در راستای اتصال خط انتقال گاز شهرستان بافق و ضرورت خارج شدن چند ایستگاه گاز از مدار، جریان گاز محور اصلی شهرستان مهریز به مدت سه روز قطع خواهد شد.

همچنین طی سه روز آخر هفته در شهرستان یزد، به احتمال قوی افت فشار و قطعی گاز در مناطق جنوبی حدفاصل دخمه تا میدان ابوذر، مناطق شرقی میدان ابوذر تا میدان شهدای محراب و مناطق شرقی بلوار مدرس تا خیابان خرمشهر وجود دارد.

بر اساس این گزارش، افت فشار یا قطعی گاز در مناطق جنوبی پل تقوی تا میدان امام علی (ع) و از میدان امام علی (ع) تا چهار راه فضای سبز و گلزار شهدا (خلدبرین) احتمال دارد.

در این اطلاعیه آمده است: ساکنان این مناطق در صورت قطع گاز، به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، به سرعت نسبت به بستن شیر بعد از کنتور گاز (شیر اصلی گاز) اقدام کرده و تا هنگام وصل گاز و مراجعه ماموران این شرکت، شیر اصلی گاز را بسته نگه داشته و از دست‌کاری کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

همچنین ضروری است، ساکنان در مناطق مذکور، به هنگام وصل مجدد گاز در منزل حضور داشته باشند و در صورت ترک منزل، پس از اطمینان از بسته بودن شیر اصلی گاز با همسایه خود هماهنگ کنند.