سرپرست فرمانداری بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ به مناسبت هفته جهاد کشاورزی سرپرست فرمانداری بافق با حضور در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با مدیر و کارکنان این نهاد دیدار و این هفته را به ایشان تبریک گفت.

محمد علی شاه حسینی در حاشیه این بازدید و در نشست با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنوان داشت:‌ بخش کشاورزی یکی از بخش های مهم و اساسی در کشور محسوب می شود و خودکفایی کشور در این بخش یک سیاست استراتژیک است.

وی سازمان جهاد کشاورزی را یک سازمان حیاتی در بحث معیشت مردم عنوان کرد و ادامه داد: در ترویج و اجرای سیاست ها در این بخش باید توجه ویژه ای صورت گیرد بخصوص در استان یزد که به علت کمبود منابع آبی باید کشت های کم آبخواه مد نظر واقع شود.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده مناسب از آب، زمین و انرژی در بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت:‌ کشاورزی دانش بنیان باید در دستور کار قرار گیرد و فرمانداری شهرستان هم در این زمینه آمادگی هرگونه حمایت را دارد.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که در بحث کشاورزی دانش بنیان اهمیت دارد استفاده از گلخانه در تولید محصولات است که احداث مجتمع گلخانه ای شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

شاه حسینی درپایان با بیان اینکه درخواست هایی به فرمانداری داده شده مبنی بر تامین زیر ساخت پرورش اسب در بافق ابراز امیدواری کرد: یکی از مواردی که در شهرستان نسبت به برخی از شهرستان های استان با وجود پتانسیل مناسب مغفول مانده صنعت پرورش اسب است که میتوان با حمایت فرمانداری و تعامل بین بخشی ادارات مرتبط در این زمینه نیز گام های اساسی برداشت.

در ادامه این برنامه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی بافق به بیان گزارشی از اقدامات و عملکرد خود پرداخت.