فرماندار بافق در آیین تجلیل از برترین های کنکور 99:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری 1399 با حضور امام جمعه، فرماندار ، مدیرعامل و معاونین شرکت سنگ آهن، رئیس و معاونین آموزش و پرورش و دانش آموزان برتر کنکور سراسری در سالن قدس آهنشهر برگزار شد.

امام جمعه بافق در این آیین ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم تکریم از برترین های کنکور سراسری گفت: آینده نگری را برای شهرستان بافق رقم می زند و جای تشکر و شکر گذاری دارد.

حجت الاسلام و المسلیمن رضا سعادت فر خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: موفقیت امروز شما در کنکور، آغاز موفقیت های دیگر برای شما است و امیدواریم شاهد افتخارات آینده شما برای شهرستان و کشور باشیم.

وی در پیشنهادی خواستار حمایت از جوانان خوش فکر و صاحب اندیشه در حوزه های تالیف و پژوهش شهرستان بافق شد و یادآور شد: در خصوص هزینه های حین تحصیل دانش آموزان نخبه ی برتر کنکور هم بسته های حمایتی درنظر گرفته شود تا با اطمینان خاطر بیشتری به تحصیل بپردازد.

فرماندار بافق با اشاره به محورهای سند توسعه شهرستان، یکی از موضوعات مهم سند را تربیت نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: هرگونه موفقیت در زمینه های صنعت، معدن، کشاورزی و ... نیازمند نیروی انسانی توانمند می باشد.

سید مهدی طلائی مقدم منابع انسانی را برگرفته از دل مدارس و همین دانشگاه ها خواند و یادآور شد: شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان وظیفه دارید در سطح استان یزد و کشور در حوزه مواد معدنی و فولادی حرف اول را بزنید، باید بافق را به عنوان مهد معادن بویژه سنگ آهن بشناسید.

وی همچنین با اشاره به وظایف مسئولان و دانش آموزان در خصوص تامین زیرساختهای تحصیلی و استفاده از امکانات شهرستان جهت شکوفاشدن استعدادهای دانش آموزان و دانشجویان، خاطر نشان کرد: آینده شهرستان بافق دست شما علم آموزان می باشد، هر کسی به اندازه سهم خودش مسئولیت دارد، باید تعادل بین رشته تحصیلی با بازار کارآن رشته در شهرستان بافق رقم بخورد.

فرماندار بافق در پایان از اولیاء و مربیان دانش آموزان، رهنمودهای امام جمعه، مسئولان آموزش و پرورش و همراهی و مساعدت های شرکت سنگ آهن مرکزی تقدیر و تشکر کرد و یاد آورشد: هر گونه هزینه کرد در حوزه تربیت نیروی انسانی بالقوه و کارآمد یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در این آیین ضمن تبریک به دانش آموزان برتر کنکور سراسری گفت: زمانی پیروزی به دست می آید که بیشتر از دیگران بدانیم و همین باعث کسب رده های برتر نسبت به دیگران است.

رضا فلاح مبارکه افزود: موفقیت در هر کاری رازی در بر ندارد بلکه راه دارد و خوشحال هستیم که دانش آموزان برتر امروز این راه را یافتند و در این مسیر درست قرار گرفتند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن تشکر از مساعدت های فرماندار بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی، از روند رو به رشد کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری یاد کرد و گفت: در سال 99 حدود 150 دانش آموز بافقی در دانشگاه های روزانه قبول شدند که نسبت به سال گذشته افزایش 100 درصدی داشتیم.

محمدرضا قاسمزاده گفت: در سال 99 برای اولین بار 18 دانش آموز رتبه زیر 1000 را کسب کردند که از این تعداد 2 نفر رتبه دو رقمی و 16 نفر رتبه 3 رقمی را به خود اختصاص دادند.