به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ دبیر ستاد انتخابات شهرستان بافق چهار روش ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره ­ی شورا‌های اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان بافق را به شرح ذیل اعلام کرد.

  1. ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی(دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir)  و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب)
  2. ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه(دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir)  و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب
  3. ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهر‌ و روستا‌ و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب
  4. ثبت­ نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت­ نام.

مصطفی فتاحی گفت:  نام نویسی از ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰(جمعا به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان با تاکید بر اینکه داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند، یادآور شد: با توجه به کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا داوطلبان مراحل اصلی ثبت نام را به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام دهند.