فرمانده بسیج طلاب استان یزد:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرمانده بسیج طلاب استان یزد در یازدهمین یادواره شهدای گمنام دولت آباد درتپه نورالشهدا با اشاره به بد عهدی آمریکا اظهار کرد: :  امریکا در همه زمینه ها چه در جنگ 8 سال دفاع مقدس و چه در برجام دخالت خود را نشان می دهد و با همه کشورها به صورت پشت پرده ای عمل می کند .

حجت الاسلام مجتبی داوودی با بیان اینکه دفاع مقدس حاصل بی عدالتی ها و زورگویی های استکبار جهانی و همپیماناش است  افزود: کشورهای اروپایی از ترس امریکا نمی توانند با ما رابطه داشته باشند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان نظام تصریح کرد: دشمنان انقلاب دین ما را نشانه گرفته اند و هر بار با ایجاد توطئه های جدید قصد زیر سوال بردن اعتقادات اسلامی جامعه اسلامی را دارند.

این روحانی تصریح کرد: موضوع حقوق های نجومی هم حاصل وسوسه های شیطانی دشمنان انقلاب است که با ان می خواهند ارزش های اسلامی و دینی جامعه را متزلزل کنند.

رئیس بسیج طلاب استان یزد خاطر نشان کرد: حاصل این ناعدالتی ها شهدای انقلاب هستند که بخاطر امر به معروف  و نهی منکر و مسائل فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی  جنگیدند و به فیض شهادت رسیدند.

وی افزود: مقام شهادت با اجرای همه دستورات الهی و اجتناب از همه خط قرمزها و تقوای الهی به دست می آید.

داوودی با بیان مراتب تقوی در انسانها گفت:وقتی تقوی الهی رعایت شد همه چیز انسان خدایی می شود و معرفت و شناخت خداوند هم به نسبت تقوای انسانهاست .

وی همچنین با تحلیل مسائل اعتقادی و سیاسی دوران پیامبر اسلام (ص) و عصر حاضر بیان داشت : امروز یهودی و صهیو نیست  با ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی فضای ضد ارزشی و اخلاقی را در این کشورها توسعه داده است .

گفتنی است یازدهمین یادواره شهدای گمنام روستای دولت آباد سبزدشت بافق در تپه نورالشهدا این روستا همزمان با شهادت حضرت امام جوادالائمه (ع) با حضور باشکوه مردم و مسئولان برگزار شد.

اجرای سرود ، نمایشگاه عکس شهدا ، غبارروبی قبور شهدای گمنام و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.