به پيشنهاد فرماندار و رئيس شوراي شهر بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در سفر وزير تعاون ، كار و رفاه اجتماعي به بافق و در جلسه شوراي اداري شهرستان از سوي فرماندار و شوراي شهر بافق، "علي ربيعي" به عنوان شهروند افتخاري شهرستان بافق معرفي شد.

در اين لوح كه از سوي فرماندار بافق تهيه و قرائت شد ، سيد مهدي طلايي مقدم از خوش قولی، توجه به منطقه محروم، عمل گرائی و همدلی و همزبانی وزير تعاون ، كار و رفاه اجتماعي  با مردم دارالشجاعه بافق ياد كرد و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده ايشان، " علي ربيعي " را به عنوان شهروند افتخاری بافق معرفي نمود.

دكتر علی ربیعی ،وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی ضمن بیان ارادت دولت به مردم عزیز شهرستان بافق،گفت:مشاهده چهره بهتر از شهر و خدمات در این خطه کویری،نشان دهنده سواد شهروندی و معرفت شهری است که اخلاق و مدنیت را می توان در گوشه گوشه ی آن مشاهده نمود.

وي با اشاره به مشاركت 95 درصدي مردم بافق درانتخابات 7 اسفند ، خاطر نشان كرد: مشارکت مردم این استان در امر خطیر انتخابات که از میانگین کشوری نیز بالاتر است نشانگر همدلی و همزیستی تمام دیدگاه ها در کنار یکدیگر است.

دكتر ربیعی،نماینده کاروان تدبیر و امید در شهرستان بافق اظهار داشت:باید بتوانیم همه با هم در فراهم آمدن امنیت شغلی و تدوین برنامه های هدفمند برای بهبود وضعیت طبقات پایین جامعه تلاش نماییم.

وزير تعاون ،كار و رفاه اجتماعي در پايان با درخواست فرماندار و شوراي شهر بافق مبني بر شهروند افتخاري بافق موافقت نمود.

گفتني است در اين مراسم دكتر نوربخش ، مديرعامل سازمان تامين اجتماعي كشور نيز به عنوان شهروند افتخاري بافق معرفي شد .