به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) و به همت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداري بافق، دومين جشنواره شیرینی و دسر بانوان در سالن کوثر اين شهرستان برگزار شد.

در دومين جشنواره شيريني و دسر شهرستان بافق تعداد ۳۰ نفر از بانوان با همراهی اعضای خانواده، هنر خود را با پخت شيريني و دسر که با تزئين انجام شده بود، به نمایش گذاشتند.

مسئول دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداري بافق در خصوص نحوه برگزاري اين جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با هدف آشنایی خانواده ها با شیوه های تهيه و فرهنگ تغذیه و شناخت بیشتر شيريني ها و دسر هاي محلي با حضور کارشناس شيرني برگزار شد.

ناهيد مظفري افزود: در این برنامه پس از تست شيريني ، دسرها و بازدید از چیدمان ميزها توسط داوران و مسئولان، خانم ها ميرعلمي ، قصاب پور، قائمي ، رضوي ، تفکري ، رنجبر، متين قاسم آبادي و ابوطالبي به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و با اهداء جوایزی از آنها تقدیر شد.

گفتنی است؛ این جشنواره با همکاری اداره آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ، کتابخانه عمومي مفيدي ، جهاد کشاورزي و روابط عمومي شرکت سنگ آهن مرکزي با حضور فرماندار ، معاون و مشاور فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان بافق همراه بود.