به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در آستانه هفته كار و كارگر نشست مشتركي با حضور فرماندار ، روساي ادارات كار ، تعاون و رفاه اجتماعي ، تامين اجتماعي و اعضاي شوراي تشكلهاي كارگري در محل فرمانداري بافق برگزار شد .

فرماندار بافق در اين دیدار با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به نام "دولت و ملت،همدلی و همزبانی" گفت : در محیط کارگری بدون همدلی و همزبانی قطعا هیچ کاری به نتیجه نخواهد رسید.

"سيد مهدي طلايي مقدم" با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبری بر توسعه کارآفرینی تصريح كرد : یکی از راههای موفقیت و توسعه کارآفرینی ،داشتن روحیه تیمی است،اگر کارگر کار را از خود بداند یقینا پیشرفت حاصل خواهد شد.

وي همچنین سعی در راستای ایجاد امنیت شغلی کارگران را از اهداف اصلی دولت تدبير و اميد بیان كرد و افزود :امروز تلاش دولت ایجاد و حفظ فرصت های اشتغال در کشور است و در حال حاضر با توجه به تحریم های صورت گرفته نسبت به جمهوری اسلامی بخصوص در عرصه اقتصادی ، فراهم ساختن فرصت های توسعه همراه با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی ضروری می باشد که بایستی در این خصوص برنامه ریزی لازم بعمل آید.

گفتني است تبديل وضعيت كارگران بخش معدن ، ارتقاء امنيت شغلي ، نشست ماهانه شوراي تشكل هاي كارگري و بررسي مشكلات بيمه اي ازجمله مباحثي بود كه اعضاي شوراي تشكلهاي كارگري شهرستان مورد تاكيد و بحث قرار دادند.

در پايان از اعضاي شوراي تشكلهاي كارگري با اهدا لوح و هديه تقدير شد .