به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ سرپرست فرمانداري به اتفاق اعضاي شوراي شهر بافق به منظور برخي از مسائل شهرستان با قائم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه دیدار و گفتگو كردند.

بنا به گفته ، سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق، پس از دیدار چند ماه قبل با «فیروزآبادی» ، یکی دیگر از معاونین وزارتخانه ، و قول مساعد وی در خصوص تمهید مقدمات و همکاری های اولیه در زمینه عملیاتی شدن قول ها ، با تلاش فرماندار، توانستیم در معیت وی با مهندس کلانتری در خصوص پاره ای از مسائل و مشکلات از جمله گلایه در خصوص روند اجرا وعدم پایبندی برخی مسوولین مربوط نسبت به عملی شدن مفاد صورتجلسه ۸/۶/۹۳، ۹/۶/ ۹۳و نیز نامه ۱۶ بندی وزیر تعاون مواردی مطرح گردد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بافق افزود: از آنجا که یکی از اصول مهم و مورد مطالعه جدی مردم و شورای اسلامی شهر تحقق تخصیص ۱۵% سهام به منظور جبران عقب ماندگی در توسعه شهر می باشد و این مهم مشروط به تا حصول نتیجه به صراحت در صورتجلسه ۹/۶/۹۳ نیز ذکر شده است مواردی مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در این خصوص مهندس کلانتری گفت: همه مسوولین از جمله استاندار، نماینده مجلس و وزارت تعاون و… باید همکاری نمایند .

ما نیز دراین خصوص از هیچگونه مساعدتی دریغ نخواهیم نمود البته در این زمینه راهکارهایی نیز مطرح شد که مقرر گردید مورد پیگیری قرار گیرد.

محمد عباسی تصریح کرد: از دیگر موارد مهم نیز وقفه و رکودی است که در اجرای فولاد کوره بلند ایجاد شده است که این موضوع نیز مطرح و مقرر شد توصیه و همکاری های لازم از جانب وزارتخانه به عمل آید.

وی بیان کرد: با عنایت به این که در سفر دکتر ربیعی به بافق ، وی در جلسه فرمانداری، به صراحت قسم یاد کرده بود که بیش از ۱۵ درصد هم به بافق کمک می کنیم ولی متاسفانه حتی برخی از بندهای اصلی نامه ۱۶ گانه نیز معطل مانده است در این خصوص نیز با قائم مقام وزیرمسائلی را مطرح نمودیم که وی گفت با توجه به اینکه خود من هم در آن جلسه حضور داشتم، آنچه را که شخص وزیر اخلاقا قول داده است باید عملی شود .

در خصوص معطل ماندن برخی از بندهای نامه مذکور نیز بنده با وزیر مذاکره می نمایم تا پیگیری لازم صورت پذيرد.