به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛فرماندار بافق با دكتر سازگارنژاد معاون وزير و رئيس سازمان فني وحرفه اي كشور در تهران ديدار و پيرامون مسائل و مشكلات مركز فني وحرفه اي امام علي (ع) بافق گفتگو كرد.

فرماندار بافق در اين ديدار با اشاره بر اهداف سند چشم انداز و ظرفيت هاي اقتصادی موجود در شهرستان بافق ، بر لزوم مهارت آموزی نيروي كار در شهرستان به منظور اشتغالزایی از طریق آموزش تاکید كرد و گفت : با توجه به نيروي انساني مورد نياز در بخشهاي مرتبط با اهداف و محورهاي سند توسعه چشم انداز مي طلبد فضا و امكانات لازم در حوزه برادران و خواهران تكميل و مهيا شود كه نياز مبرم و مساعدت و همراهي سازمان فني و حرفه اي است.

سيد مهدي طلائي مقدم با اشاره به اينكه شهرستان بافق داراي يك مركز فني و حرفه اي ويژه برادران مي باشد گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور مي طلبد در جهت راه اندازي و تجهيز يك مركز جديد ويژه خواهران اقدام نمايند تا با همكاري شهرستان زمينه فعاليت براي خواهران ايجاد شود.

وي همچنين در خصوص تامين مربي ، اختصاص رشته هاي تخصيصي مورد نياز شهرستان مواردي را مطرح نمود كه دكتر محمد امين سازگارنژاد قول مساعد و همكاري را داد.