به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق به همراه شهردار ، بخشدار مركزي و رئيس شوراي اسلامي شهر و شهرستان بافق با حضور در دفتر مدير كل راه و شهرسازي استان در خصوص مسائل حوزه راه شهرستان بافق گفتگو كردند.

فرماندار بافق در اين ديدار با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبري و رياست جمهوري در خصوص تكميل دوبانده كردن محور بافق – يزد و همچنين تلفات جاده اي بويژه در سال 95 گفت : اولويت اول دولت در سال 95 تكميل اين پروژه است.

سيد مهدي طلايي مقدم ضمن تاكيد بر تكميل پروژه راه بافق – يزد در سال جاري ، اتمام جاده هاي روستايي بخش مركزي را يادآور شد و خواستار اتمام و آسفالت جاده روستايي روستاهاي هنسك و جوزي در سال جاري شد.

وي در ادامه خواستار همكاري راه و شهرسازي استان در زمينه آزاد سازي اراضي واقع در طرح هاي عمراني شهرداري و اعطاي زمين معوض به شهرداري بافق شد.

در پايان اين نشست محمدرضا نقصان محمدي ، مدير كل راه و شهرسازي استان يزد با اعلام اينكه مهمترين و اولويت دارترين پروژه راه و شهرسازي در استان تكميل دوبانده كردن جاده بافق – يزد ميباشد گفت : اداره راه و شهرسازي در ساير پروژه هاي شهرداري همچنين تكميل راه روستايي هنسك و شروع كنار گذر جنوبي بافق اعلام آمادگي و همكاري دارد.

گفتني است در اين ديدار بخشدار مركزي ، شهردار و روساي شوراي اسلامي شهر و شهرستان ضمن تاكيد بر اتمام پروژه جاده بافق – يزد موارد مورد نظر خود را بيان نموده و خواستار همكاري بيشتر راه و شهرسازي استان با شهرستان بافق شدند.