همزمان با اولين روز از هفته دولت

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با شروع هفته دولت فرماندار بافق به اتفاق مديران و مسئولان ادارات شهرستان ، با نماينده ولي فقيه و امام جمعه بافق ديدار كردند.

فرماندار بافق در اين ديدار ضمن عرض تبريك به مناسبت آغاز هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دولتمرد رجائي و باهنر گفت: طي يكسال گذشته خدمات قابل توجهي توسط نظام اسلامي و دولت خدمتگزار به مردم سراسر كشور به ويژه در مناطق كمتر توسعه يافته و محروم از جمله شهرستان بافق ارائه شده كه عليرغم كارشكني ها و تحريمهاي دشمنان استكباري اين خدمات در تمامي زمينه ها رو به افزايش بوده و همچنان ادامه خواهد يافت.

سيد مهدي طلائي مقدم با تشریح دستاوردهای دولت در سطح کلان و به ویژه شهرستان بافق گفت: همه مدیران باید با تدبیر و تعقل در سایه همدلی و همزبانی تمام توان خود را برای خدمت و امید آفرینی به صاحبان اصلي نظام و دولت كه مردم مي باشند ، به کار گیرند.

وي تصریح کرد: هفته دولت موقعیت بسیار مناسبی است تا مسئولان کارهای انجام شده خود را به اطلاع ولی نعمت هایشان برسانند.

طلائي مقدم ضمن تقدیر از تلاش‌های خدمتگذاران صدیق به مردم و تشكر از خدمات و فعاليت هاي يك ساله ادارات شهرستان بافق اظهار کرد: در گرامیداشت هفته دولت بیش از 25 طرح عمرانی، آب و فاضلاب، كشاورزي و بهداشتی ، راه و شهرسازي ، خدمات شهري و روستايي با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستان در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نماينده دولت تدبير و اميد در شهرستان بافق با تاكيد بر همدلي ، وحدت و همصدايي كه در كشور بين مردم و مسئولان وجود دارد ،خاطر نشان كرد : موفقيت در برجام نمونه بارز وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان بود كه تحت رهنمودهاي مقام معظم رهبري به فرجام رسيد كه البته دشمنان همچنان درصد ناكامي و براندازي اين موفقيت هستند.

فرماندار بافق امنيت حاكم بر كشور را يكي از خدمات مهم دولت تدبير و اميد برشمرد و گفت : به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي و تلاش و همفكري و همدلي نيروي هاي امنيتي و انتظامي، كشور ايران در بين كشورهاي خاورميانه و دنيا از امنيت كامل و قابل توجهي برخوردار است.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه بافق در اين ديدار ضمن تبريك هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان باهنر و رجايي از خدمات دولتمردان در كشور بخصوص شهرستان بافق تشكر كرد و گفت : بايد مردم با وفاق و همدلي همراه و ياور دولت و مسئولان باشند، بايد دولت را در تمامي عرصه ها ياري كرد.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني با اشاره به امنيتي كه در دولت يازدهم بر كشور حاكم است گفت : كشور ايران با توجه به وضعيت 8200كيلومتر مرز مشتركي كه با كشورهاي همسايه دارد الحمدالله به همت و تلاش دولت و نيروهاي امنيتي ، تنها كشوري هستيم كه پابرجا و محكم مانده و به خاطر امنيت جايگاه كشور مرتفع شده است.

وي در ادامه به اثرات برجام و ناراحتي دشمنان از نتيجه برجام را يادآور شد و اظهار داشت : در كنار هر موفقيت و پيروزي مشكلاتي نيز نمايان ميشود كه مي شود با همدلي و وحدت بر تمام مشكلات پيروز شد.

در ادامه برخي از مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان به بيان عملكرد يكساله ارگان خود پرداختند.