به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ صبح امروز مدير كل بنياد شهيد امور ايثارگران ، معاون توسعه نيروي انساني بنياد به همراه رئيس بنياد شهيد شهرستان با فرماندار بافق ديدار و گفتگو كرد.

در ابتدای جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هدف از این سفر را رسیدگی به مشکلات و مسائل مربوط به خانواده معظم شهدا و ایثارگران بافق برشمرد و گفت: رسیدگی به امور این قشر از جامعه جز وظیفه ذاتی این مجموعه و باعث افتخار است.

احمد ابراهيمي با تقدیر از همت فرماندار و توجه ویژه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در خصوص ساماندهي گلزار شهدا و احداث ساختمان اداری بنیاد شهید خواستار تامین اعتبار شد.

در ادامه این جلسه فرماندار بافق با بیان اینکه امنیت و صلابت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره ایستادگی، جانفشانی و فداکاری های شهدا ، جانبازان و ایثارگران است ،اظهار داشت: خدمت رساني به خانواده معظم شهدا و ايثارگران جزء افتخارات ما است و بسیار مهم است که بتوانیم در این راستا خدمت كنيم.

سيد مهدي طلايي مقدم در خصوص احداث ساختمان جديد بنياد شهيد ، بهسازي و ساماندهي گلزار شهداي شهرستان اعلام آمادگي نمود و مساعدت لازم براي تخصیص اعتبار را در اولویت برنامه هاي فرمانداري عنوان كرد.

در پايان رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بافق در رابطه با آمار وضعیت ساماندهی گلزارهای شهدا در شهرستان بافق تا پایان سال 94، گفت: از 30 گلزار شهداي شهرستان تاکنون کار ساماندهی 11 گلزار با هدف ماندگاری و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به پایان رسیده است.

محمد رضا دهقانزاده با اشاره به اينكه سال گذشته كار ساماندهي 12 گلزار ديگر در شهرستان شروع شده است، افزود: در سال 94 تعداد 5 گلزار ساماندهي شده و 7 گلزار باقي مانده در حال كار مي باشد.

وي خاطرنشان كرد : براي اتمام كار ساماندهي گلزار هاي باقي مانده به اعتباري بالغ بر 4 ميليارد و 500 ميليون ريال نياز داريم كه امیدواریم امسال بتوانیم با جذب اعتبار اين مهم صورت گيرد.

در پايان اين ديدار مدير كل بنياد شهيد و امر ايثارگران استان يزد با اهدا لوح از خدمات و تلاشهاي فرماندار بافق در امر توجه به خانواده شهدا و ايثارگران و برنامه هاي اين بنياد تقدير و تشكر كرد.