به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار جدید بافق در دیدار رئیس و معاونان آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر شهرستان بافق را یک شهری با سابقه فرهنگی بالا و عالی خواند و گفت: برخورد با قشر فرهنگی آن هم در شهر فرهنگی مثل بافق باید با برنامه  ، تعامل و همدلی سازنده و مفید باشد.

"سید مهدی طلایی مقدم" با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " خاطر نشان کرد : این نامگذاری مسولیت  آموزش وپرورش را سنگین نموده وامیدواریم این سازمان بعنوان یک هدایت کننده حرکت آموزشی و تربیتی نقش مهمی در پیشبرد مسائل آموزشی و فرهنگی و همچنین آینده کشور رقم بزند.

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه ضمن تاکید بر نقش معلمان و فرهنگیان در جلوگیری از تهاجم فرهنگی و اینکه آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است ،افزود: بستر برای کارهای فرهنگی در این مجموعه بزرگ آماده است و امیدواریم با مدیریت جدید کارها به صورت جدی دنبال شود.

طلایی مقدم افزود: من به عنوان نماینده دولت در شهرستان با تمام توان و تلاش سعی خواهم کرد در جهت اعتلای شهرستان بخصوص پیشرفت آموزش و پرورش قدم بردارم و در خدمت خانواده بزرگ آموزش و پرورش ، آموزش و پرورش تقویت شود و به عنوان یک زیر ساخت قوی در حوزه تعلیم و تربیت روی نسل آینده ما کار شود.

در این دیدار رئیس و معاون آموزشی آموزش و پرورش بافق به بیان مسائل ، مشکلات و وضعیت این نهاد در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.