به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک روز تربیت بدنی و ورزش "به ظرفیت بالای ورزشی و استعداد جوانان و نوجوانان شهرستان در این عرصه اشاره و بر لزوم بهره گیری مناسب متولیان امر ورزش از ظرفیت های موجود تاکید نمود.

محمد زاده رحمانی  لازمه پیشرفت در هر عرصه را وحدت و همدلی بین مسئولین شهرستان عنوان کرد و افزود: می توان با همدلی و با برنامه ریزی و مدیریت واحد ورزش شهرستان به اهداف مورد نظر دست یافت.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت ورزش در افزایش نشاط و سلامتی افراد جامعه ،ساماندهی مجموعه های  ورزشی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری  شرکت سنگ آهن وشهرداری موفق به ساماندهی بخش عظیمی از زیرساختهای ورزشی  شدیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه، آنرا از دو نگاه قهرمانی و همگانی حائز اهمیت دانست وافزود: باید علاوه بر نگاه به بخش قهرمانی، در مسیر همگانی کردن ورزش نیز گام برداشته شود.

همچنین فرماندار بیان نمود: باید به تمامی ابعاد ورزش توجه داشت؛ دستگاههای ورزشی همانند اداره ورزش و جوانان و شورای های اسلامی شهر و روستاها شرایطی را مهیا نمایند تا با ارائه راهکارهای مناسب برای احداث واحدهای ورزشی و توسعه ورزش، قدم مناسبی برداشته شود.

فرماندار بافق همچنین از تلاشهای رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولین هیاتهای ورزشی نیز قدردانی نمود و تاکید داشت ورزش باید اصل و بنا محسوب شود و کمک به ورزش کمک به سلامت روح و جسم جامعه است در ادامه رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گزارشی از عملکرد اداره ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی را ارائه نمود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ضمن قدردانی از کلیه مسئولین شهرستان بویژه فرماندار ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن ، شهردار ، اعضای شورای شهر و هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن خواستار حمایت همه جانبه مسئولین از ورزش شهرستان شد

در پایان تعدادی از روسای هیاتهای ورزشی شهرستان به نمایندگی از طرف جامعه ورزش مشکلات و مسائل ورزش شهرستان را بیان نموده و خواستار برنامه ریزی مناسب در جهت رفع این مشکلات شدند.