به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ صبح امروز رییس جدید و جمعی از کارمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

رییس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در این نشست به بیان اهداف و برنامه های پیش روی این نهاد پرداخت و گفت: تامین مسکن مددجویان که موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات آنان خواهد شد یکی از مسائل مهم و مورد توجه این اداره می باشد.

سید رضا هاشم پور افزود: در حال حاضر ۵۶ خانوار تحت حمایت فاقد مسکن هستند و مسکن ۵۰ خانوار نیز نیاز اساسی به تعمیر و بازسازی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳ واحد منزل مددجویان تحت پوشش با هزینه دو میلیارد و نهصد و نود میلیون ریال احداث شده و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که برای تکمیل این واحدها بیش از سه میلیارد و نهصد میلیون ریال دیگر نیاز است.

سیدمهدی طلایی مقدم فرماندار بافق در این نشست ضمن عرض خیرمقدم و تبریک انتصاب رییس جدید آمادگی فرمانداری را پیرامون همکاری با برنامه های این نهاد جهت رفع مشکلات این اداره و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اعلام کرد.

در ادامه این نشست حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های کمیته امداد شهرستان پرداختند و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.ت