به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافقِ؛ شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق صبح امروز شنبه ۱۷ خردادماه، با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کرد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به سرپرست فرمانداری بافق گزارشی از وضعیت شرکت و پروژه های در حال اجرای آن و پیشرفت گندله سه چاهون بیان کرد.

در ادامه شاه حسینی ضمن تشکر از از مدیریت خوب فلاح مبارکه در ایجاد فضایی آرام و بی دغدغه برای کارگران و نیز مساعدت ها و اقدامات شرکت سنگ آهن در بحث شهر به ویژه پرداخت 2 درصد عوارض عمران و آبادانی، بیان کرد: تسریع در پروژه های شهرداری نیازمند پرداخت عوارض از سوی تمامی شرکت ها و معادن مشمول آن است و امیدوارم با تعامل و کمک های تمامی مجموعه ها شهرداری بتواند پروژه های خود را زودتر به اتمام برساند.

وی همچنین از اقدامات موثر و مساعدت های مدیرعامل شرکت در بحث مقابله با کرونا بویژه مشارکت در رزمایش کمک مومنانه  تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در این دیدار تفکری معاون سیاسی فرماندار و تشکری مدیر روابط عمومی فرمانداری و طالعی سرپرست مالی و بازرگانی شرکت سنگ آهن نیز حضور داشتند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق.