به مناسبت هفته قوه قضائیه:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز سه شنبه سوم تیرماه همزمان با سومین روز از هفته گرامیداشت قوه قضائیه، سرپرست فرمانداری بافق به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار، مدیران روابط عمومی فرمانداری و شهرداری با حضور در دادگستری شهرستان با رییس این نهاد، دادستان، قضات و جمعی از کارکنان دیدار و با اهدای شاخه گل این هفته را به ایشان تبریک گفتند.

سرپرست فرمانداری بافق در حاشیه این دیدار ضمن گرامیداشت دهه کرامت، سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و هفته قوه قضائیه گفت:خوشبختانه در استان یزد و شهرستان بافق، در عین حالی که دستگاه قضا استقلال خود را حفظ نموده تعامل و هماهنگی مناسبی بین دستگاه های اجرایی و قوه قضائیه در راستای حل مشکلات و خدمت به مردم شکل گرفته است.

محمد علی شاه حسینی افزود: جایگاه و حرمت دستگاه قضایی برای ما از مرتبه بالایی برخوردار است و اعلام آمادگی می کنیم که کلیه مدیران اجرایی شهرستان همگام با مجموعه قضایی در راستای پیشگیری از جرائم در حوزه های مختلف اعم از اجتماعی، خانواده، حقوق بیت المال، فرهنگی و... گام برداریم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با همت و تلاش کلیه دستگاه های امنیتی و انتظامی شهرستان امنیت خوبی در شهرستان حکم فرماست که در این میان مجموعه قضا نیز نقش اساسی را ایفا می نماید.

در ادامه دهقان شوازی رییس دادگستری و بهارلوئی دادستان عمومی و انفلاب شهرستان به بیان گزارشی از اقدامات انجام گرفته و مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را پرداختند و همراهی و تعامل مجموعه ادارات و نهاد های شهرستان در پیشبرد اهداف و امور مجموعه قضایی را خواستار شدند.