به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ سرپرست فرمانداری بافق به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری،‌ بخشدار مرکزی و جمعی از روسای ادارات به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار و این روز را تبریک گفتند.

سرپرست فرمانداری بافق در این دیدارپنجم مرداد سالروز دستور تاریخی امام راحل مبنی بر اقامه فریضه مهم نماز جمعه در سراسر کشور را گرامی داشت.

شاه حسینی همچنین به بیان اهمیت و جایگاه نماز جمعه در فرهنگ دینی و اسلامی پرداخت و تصریح کرد: ما یک سوره به نام جمعه در قران داریم که بر اقامه نماز این روز صراحتا تاکید شده است.

وی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه امام جمعه بافق محور وحدت است از همراهی ها و تعامل وی با مجموعه مسولان اجرایی و بویژه در برگزاری رزمایش مواسات که باعث شده شهرستان رتبه و جایگاه برتر در سطح استان را از آن خود نماید، تشکر و قدردانی نمود.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق نیز با قدردانی از حضور مسئولان گفت: برگزاری نماز جمعه در کشور یکی از برکات انقلاب اسلامی و از یادگاران ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است.