در اولین روز از دهه فجر انجام شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان به دیدار امام جمعه بافق رفتند.

 

فرماندار بافق در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم با عمل به وظایف خود مدیون شهدا، امام شهدا و رهبر فرزانه انقلاب در هیچ دوره زمانی نشویم و در راستای وظایف محوله کوشا باشیم.

 

محمد زاده رحمانی حرکت در جهت جلب رضایت مندی مردم وخنثی سازی توطئه و نیرنگ های دشمنان در ایجاد ناامیدی در بین مردم را از جمله وظایف مسئولان عنوان کرد وافزود: ما باید با ایجاد رضايت در بین مردم کارآيي نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

 

وی همچنین به خدمات ارزنده امام جمعه بافق در دوران قبل و بعد از انقلاب در شهرستان بافق اشاره کرد و اظهار داشت: در اولین روز از دهه فجر وظیفه ایجاب می کرد که مسئولان شهرستان با امام جمعه که در دوران قبل از انقلاب از مبارزین بودند و در بعد از انقلاب نیز منشا خدمات ارزنده ای در جهت تحکیم نظام داشته اند دیدار داشته باشند.

 

فرماندار بافق در ادامه این جلسه به بیان گزارشی از پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه فجر امسال پرداخت و خاطرنشان کرد: به غير از ٦ پروژه گازرساني كه منتظر اعلام نهايي اداره گاز شهرستان هستيم، 63 پروژه با اعتباری بالغ بر 51.5 میلیارد تومان در ایام مبارك فجر در سطح شهرستان بافق افتتاح و بهره برداری می شود.