به مناسبت هفته دولت انجام شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ رضا فلاح مبارکه در ابتدای این دیدار با اهدای سبد گل به زاده رحمانی آغاز هفته دولت را تبریک گفت و در ادامه به بیان برنامه ها و اقدامات انجام گرفته توسط شرکت سنگ آهن در حوزه های مختلف شهر پرداخت و گفت: تلاش کردیم با انجام مسئولیت های اجتماعی خود نقش موثری در عمران و آبادی شهر داشته باشیم.

سپس فرماندار بافق با تشکر از شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به جهت برگزاری جشن بزرگ ولایت و امامت که سبب شادی و نشاط شهروندان بافقی به ویژه جوانان شده بود، به برگزاری چنین مراسماتی با استفاده از ظرفیت های هنری شهرستان و کشور تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه 72 پروژه با اعتبار 92میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح خواهد شد،افزود: روز دوشنبه 4 شهریور ماه بصورت نمادین از چند پروژه با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد تا از لحاظ عمرانی پر بار باشیم.

زاده رحمانی با اشاره به تکمیل جاده بافق- نوق و بهره برداری از آن در هفته دولت،اضافه کرد: ساخت هتل بوم آریز بسیار زیبا و به بهترین شکل انجام گرفت و جاذبه گردشگری خوبی را برای منطقه ایجاد کرده است و حتی استاندار خراسان جنوبی در سفر یکروزه خود به شهرستان از این مکان بازدید نمود.

وی با اشاره به عبور قطارهای باری و مسافربری کشور از شهرستان بافق در آینده ای نزدیک با تکمیل مسیرهای ریلی،یادآور شد: با گازرسانی روستاهای کوشک،خوسف و بشکان، بافق به شهرستان سبز تبدیل خواهد شد.

فرماندار بافق خاطر نشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در دولت تدبیر و امید در شهرستان بافق و حوزه های راه،ریلی،معدنی،خدمات اورژانسی،ساخت بیمارستان و سایر پروژه های عمرانی صورت گرفته است.