دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن با سرپرست فرمانداری بافق رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق به همراه فخری بافقی مدیر روابط عمومی با شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ سرپرست فرمانداری بافق در این دیدار ضمن خوش آمد گویی و اظهار خرسندی از حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن، فلاح مبارکه را فردی توانمند و مدیری جسور معرفی کرد و گفت: بر خود لازم میدانم از مساعدتها و همکاری های همه جانبه شما در بحث شهرستان و استان تقدیر و تشکر کنم.

شاه حسینی با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به فخری بافقی بیان کرد: روابط عمومی شرکت سنگ آهن یکی از مجموعه های فعال در سال گذشته معرفی شده که جا دارد از تلاش های مدیر روابط عمومی و مجموعه آن تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور اظهار داشت: در گفتگو با وی ضمن اعلام رضایت از عملکرد مجموعه، از مهمان نوازی و محبت های بی دریغ مدیر شرکت سنگ آهن تقدیر و تشکر کرد. 

سرپرست فرمانداری بافق ادامه داد: مسرور سفر به بافق را بسیار پر برکت دانست و امیدوار شد حضور وی منجر به رفع دغدغه مجموعه پرسنل و بازنشستگان شرکت شده باشد.

سپس رضا فلاح مبارکه ضمن تبریک انتصاب شاه حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری بافق و تشکر از حسن انتخاب وی، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری شما و مجموعه شهرستان بتوانیم شهری بدون از هرگونه دغدغه و مشکل داشته باشیم. در ادامه مدیر عامل شرکت سنگ آهن به بیان عملکرد یکساله این مجموعه پرداخت.