به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ مدیر عامل و معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور در محل فرمانداری با سرپرست جدید فرمانداری بافق دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست فرمانداري بافق ضمن تسلیت اربعین حسینی از حضور مدیر و معاونان شرکت سنگ آهن تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید سعی کنیم وابستگی اقتصاد شهر را به شرکت سنگ آهن کم کنیم.

زاده رحمانی با اشاره به برنامه ریزی صحیح و مدون برای رشد و توسعه پتاسیل های شهرستان بافق گفت: اگر براي توسعه شهرستان صرفا به معادن سنگ آهن بپردازيم و از ساير ظرفيت ها و پتانسيل هاي آن غافل شويم، آسيب پذيري خود را افزايش داده و به توسعه پايدار و همه جانبه نمي رسيم.

وی گفت: بايد سطح توقعات از شركت سنگ آهن مركزي، منطقي باشد و ضمن اينكه خواهان مشاركت اين شركت در طرح هاي عمراني شهرستان هستيم، كمك كار آن جهت اجراي طرح هاي توسعه اي هم باشيم و در جهت رفع موانع توليد و توسعه آن نيز تلاش كنيم.

سرپرست جديد فرمانداري بافق حفظ بدنه اجتماعي شهر را لازمه بهبود شرايط كسب و كار عنوان كرد و افزود: رشد اقتصادي در منطقه و نوپا ماندن يك مجتمع صنعتي يا شركتي نقش موثري در مسائل آموزشي ، فرهنگي و اجتماعي يك منطقه و شهر دارد.

مدیرعامل شرکت ضمن تبریک انتصاب زاده رحمانی به سمت سرپرستی فرمانداری بافق و تقدیر و تشکر از سرپرست فرمانداری که از بدو ورود یار و کمک شرکت بوده اند خاطرنشان کرد: مهمترین موضوعی که گریبانگیر شرکت است بحث پرداخت مالیات است که از سرپرست محترم فرمانداری تقاضا داریم كه براي شركت تقاضاي زمان و فرجه پرداخت ماليات كند تا شركت بتواند با فراغ بال بيشتري به ساير امورات ديگر هم برسد.

جواد عسکری با بیان اینکه اقتصاد شهر بافق وابستگی زیادی به شرکت سنگ آهن دارد گفت: 4 سال است که در بحث عمران و آبادانی شهر، مبلمان شهری، بهداشت و درمان و علم و دانش ، شرکت در حق شهر کوتاهی نکرده ولی امروز وقت آن رسیده که وابستگی شهر  به شرکت سنگ آهن کاهش دهیم.

در ادامه این دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی به بیان عملکرد شرکت سنگ آهن پرداختند.

مساعدت در حوزه بهداشت و درمان ، کمک به احداث جاده بافق – یزد، احداث جاده دسترسی به خرانق و کمک به تامین آب شرب شهر و تامین خوراک کارخانجات جوار معدنی شرکت از جمله مواردی بود که مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به آن اشاره کرد.