به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، این دیدار با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، رئیس بنیاد‌ شهید و فرمانده بسیج با خانواده جانبازان حنیف و کارگران این شهرستان صورت گرفت.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق در این دیدار گفت: در اعیاد شعبانیه، دیدار با 30 خانواده جانباز بالای 50 درصد در بافق صورت می‌گیرد.

محمدرضا دهقان‌زاده با بیان اینکه اگر ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران نبود، هرگز نمی‌توانستیم افتخار پیروزی را در دفاع مقدس کسب کرده و خاک کشور را از متجاوزان پس بگیریم، اظهار کرد: اگر ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها نبود، دشمن موفق به اجرای توطئه‌های خود می‌شد.

وی افزود: جانبازان سرافراز کشور ما نیز در پاسخ به ندای آسمانی امام خمینی (ره) از همه هستی خود گذشتند و جان خود را کف دست گرفتند و با بذل بخشی از سلامتی، وفاداری خود را هم در دوران انقلاب و هم در هشت سال دفاع مقدس به رهبرشان اعلام کردند.

دهقان‌زاده گفت: حضور در جمع جانبازان جنگ تحمیلی و رسیدگی به امور آنها افتخار بزرگی است که باید با عشق انجام شود و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان مایه افتخار و سربلندی نظام و ملت هستند و سرکشی و رسیدگی به ایشان وظیفه‌ای همگانی است.

امام جمعه بافق نیز در این دیدار اظهار کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند و این نزد خداوند اجری بی‌پایان خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سید جوادسلیمانی در مورد ارزش ایثار و جانبازی یادآور شد: ایثار از بارزترین نشانه‌های انسان مومن است و جانبازان نمونه زنده این خصلت برتر در برابر دیدگان ما هستند.

وی با اشاره به اینکه ما نیز باید دنباله رو مسیر شهدا باشیم و از آرمان‌ها و اهداف آنان صیانت کنیم، گفت: به برکت جان‌فشانی‌های شهیدان و جانبازان در همه جای دنیا ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند می‌شناسند.

جانباز رمضانعلی کارگران از جانبازان 70 درصد و جانباز حاج محمدرضا حنیف از جانبازان 55 درصد دوران دفاع مقدس در شهرستان بافق هستند.