به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ آيين تكريم و معارفه رئيس پليس راهور شهرستان بافق با حضور فرماندار ، فرمانده نيروي انتظامي شهرستان ، جانشين راهنمايي و رانندگي استان،اعضای شورای ترافيك و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در اين مراسم ضمن تبريك عيد سعيد قربان، با تاكيد بر اينكه نظرات كارشناسي در مباحث ترافيكي سرلوحه و كمك كار شوراي ترافيك شهرستان بافق مي باشد گفت : کنترل ترافیک و عبور و مرور در سطح شهر بسیار حساس است چراكه اجراي طراح هاي ترافيكي نقش بسزايي در جان و مال مردم دارد.

سيد مهدي طلائي مقدم ، خدمات هشت ساله سرگرد مهدي زارع را نشان از تعامل و همدلي با مردم و مسئولان ذكر كرد و يادآورشد: بزرگ ترين سرمايه پليس راهور تعامل و جلب اعتماد مردم و ارائه خدمات ترافیکی مطلوب به شهروندان مي باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق نيز در این مراسم با قدردانی از تلاش پرسنل راهور این شهرستان گفت: با توجه به رشد زندگي ماشيني و افزايش مباحث ترافيكي ، لازمه كنترل و نظارت بر مشكلات نهادینه کردن فرهنگ صحيح ترافيك است .

سرهنگ فرهاد بيگلري با برشمردن آمار بيش از 16 هزار موتورسیکلت‌ در شهرستان بافق گفت: در تصادفات جرحي شهرستان يك طرف سانحه موتورسوار مي باشد كه اين ضمن ضرر به نيروي انساني باعث ايجاد مشكلاتي عديده اي براي جامعه و خانواده مي شود كه بايد فرهنگ استفاده صحيح از اين وسيله نقليه را به جامعه ياوري كرد .

در ادامه سرگرد مهدي زارع با اشاره به عملكرد هشت ساله خود در پليس راهور بافق با اشاره به كاهش 33 درصدي تصادفات نسبت به سال 86 به قبل گفت : در اين هشت خدمت يك درصد كاهش منجر به جرح در تصادفات داشتيم.

در پايان اين مراسم با اهداء لوح سپاس و هدیه از زحمات و تلاش هاي هشت ساله سرگرد مهدي زارع رئيس پليس راهنمايي و رانندگي بافق قدردانی و سروان محمد مهدي رهاوي به عنوان رئيس جديد پليس راهور شهرستان منصوب و معرفي شد.