معاون فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان بافق صبح امروز با حضور معاون فرماندار، مدیر اداره آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان و خیرین مدرسه ساز در آموزشگاه خیری معظمی برگزار شد.

قاسم زاده مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق در این مراسم با بیان اَجر بی پایان خیران در احداث آموزشگاه ها گفت: اینکه ما آموزشگاهی بسازیم تا دانش آموزان در آن به تحصیل بپردازند،اجر اخروی بی پایانی دارد که تا همیشه خواهد ماند و هر لحظه نیز به آن اضافه می شود.

وی با دعوت از افراد توانمند و هدایت خیران به سمت ساخت مدارس افزود: این امر خدمتی به نسل آینده است و نیاز است همگان در این راستا گام برداریم.

قاسم زاده بر نیاز شهرستان به ساخت آموزشگاه های نوساز تاکید کرد و افزود: بیشتر آموزشگاه های شهرستان نیاز به بازسازی یا تخریب و نوسازی دارند و خیرانی که توانایی دارند در این زمینه ورود کنند. سرمایه گذاری در امر آموزش تضمین نسل آینده شهرستان است و باید در این راه قدم برداشت تا شهری موفق در همه زمینه ها به ویژه آموزش و تحصیل داشت.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق در پایان یاد خیران مدرسه ساز مرحوم حسین جان ابراهیمی،علی محمد خادمیان جواد معظمی را گرامی داشت.

محمدعلی طالعی معاون فرماندار بافق نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه همه باید در ساخت آموزشگاه تلاش کنند، افزود: باید در این زمینه فرهنگسازی شود تا سرمایه گذاری های عمومی در زمینه آموزش آورده شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 500 هزار کلاس درس در کشور است که یک پنجم آن توسط خیرین ساخته شده است، گفت: راه پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش هدایت سرمایه های مردمی و خیران به سمت مدرسه سازی و آموزش است.

طالعی یادآور شد: نذورات بسیاری توسط مردم انجام می گیرد اما اگر آن را به سمت آموزش آورد، باقیات الصالحاتی خواهد بود که تا همیشه ماندگار است.

منبع: آفتاب بافق.