فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ به مناسبت هفته ناجا فرمانده و مدیران انتظامی شهرستان بافق با فرماندار دیدار و گفتگو نمودند. فرمانده انتظامی شهرستان بافق در ابتدای این جلسه با قدردانی از تلاش ها و حمایت‌های فرماندار بافق هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی بین مدیران  انتظامی و اجرایی ترین مسئول شهرستان عنوان کرد.

سرهنگ محمد کمالی در ادامه به بیان گزارشی از اقدامات پلیس در یکسال گذشته پرداخت و افزود: نیروی انتظامی شهرستان در یک سال گذشته سعی داشته تا مأموریت‌هایی که بر عهده اش می باشد را به بهترین شکل انجام دهد.

وی همچنین سرقت های خرد، مواد مخدر و تبعات آن و معضلات اجتماعی و کارگری را از جمله مسائل اصلی شهرستان در بحث امنیت اشاره کرد و تصریح نمود: خوشبختانه ما توانسته ایم با نیروهای تحت امر و مدیران انتظامی امنیت نسبی را در شهرستان ایجاد کنیم.

سرهنگ کمالی با اشاره به اینکه تامین امنیت در سایه تعامل تمامی دستگاه های اجرایی شکل می گیرد، ادامه داد: تامین امنیت یک مقوله اجتماعی است و پلیس به تنهایی قادر به تامین آن نیست و همه دستگاه‌ها و مردم نیز باید در این مهم مشارکت داشته باشند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ستاد انتظامی شهرستان بافق نیز در این نشست به بیان ویژگی های شهر امن از دیدگاه قرآن و احادیث پرداخت و گفت: شهر امن شهری نمونه است که اولویت اول آن امنیت و آسایش مردم آن باشد.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه مردم در شهر امن به راحتی کسب درآمد و سرمایه گذاری می کنند ادامه داد: خوشبختانه با همت مسئولان و مدیران اجرایی و نظامی و انتظامی شهرستان بافق به این مهم دست یافته است و به عنوان یک شهر نمونه و امن معرفی شده است.

فرماندار بافق نیز در ادامه این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ناجا هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را تبریک گفت.

محمد زاده رحمانی با بیان اینکه کشور ایران از لحاظ مساحت جغرافیایی گستردگی بالایی دارد گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون کشور ایران و دست خوش جریانات و حوادث گوناگونی بوده است.

وی افزود: برخی از حوادث بزرگی در کشور اتفاق افتاده که اگر در برخی دیگر از کشور ها روی می داد آن کشور نابود می شد اما با صبوری و تحمل بالای مردم میهن اسلامی و همت نیروهای نظامی و انتظامی توانسته ایم در تمامی این مسائل سربلند باشیم.

زاده رحمانی در ادامه به ویژگی های شهر امن از دیدگاه های مختلف پرداخت و افزود: باید با دقت به مفاهیم اجتماعی جامعه لطافت مورد نیاز را کسب کند تا برخی از ناهنجاری های موجود کاسته شود و با ایجاد اطمینان در بین مردم هزینه های مادی و معنوی مدیریت کشور کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه احترام به قوانین در طی سالهای گذشته در بین نسل جوان و نوجوان روند رو به رشدی داشته است.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پلیس در اجرای قوانین با حفظ تعامل و احترام به حقوق شهروندی باید انجام وظیفه کند تصریح کرد: تعامل و احترام به حقوق شهروندان باید به گونه ای اجرا شود تا شأن و منزلت پلیس نیز حفظ شود.

زاده رحمانی پلیس را مظهر قدرت و اقتدار میهن اسلامی عنوان کرد و گفت: رعایت حرمت و شأن پلیس بر همه آحاد جامعه لازم و ضروری می باشد.