سرپرست فرمانداری بافق:

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ضمن خوش آمدگویی و تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار،آرزوی موفقیت در ادامه مسیر برای این قشر پر تلاش جامعه کرد.

 

وی با اشاره به پتانسیل های شرکت سنگ آهن مرکزی که می تواند در راستای آگاهی بخشی و ارتقای سواد رسانه ای با معرفی و دعوت از اساتید برجسته به این موضوع کمک کنند،افزود: شرکت سنگ آهن در این زمینه آمادگی دارد تا از امکانات و فضای موجود مجموعه در این زمینه استفاده کند.

 

سپس شاه حسینی با بیان اینکه بافق جزء شهرستان هایی است که اصحاب خِرد،اصحاب قلم،اصحاب فرهنگ و هنر،هنرمندان و نویسندگان در آن حضور پررنگی دارند،آن را باعث افتخار شهرستان و استان دارالعباده یزد دانست.

 

وی از اظهار نظرها،پیگیری ها،مطالبه گری و قلم زنی خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق تشکر کرد و افزود: بافق ویژگی ها و استعداد های منحصر به فردی دارد. مردمی که دل در گروه آبادانی،عمران و توسعه شهرستان دارند و به دیار خود علاقمند و بدون هیچ گونه منت و ادعایی مسائل و موضوعات بافق را پیگیری می کنند.

 

سرپرست فرمانداری نقطه قوت و تاثیر گذار خبرنگاران بافق را تذکرات دلسوزانه و پیشنهادات سازنده بدون تهمت،تخریب  یا افترا عنوان کرد و بیان داشت: آنچه در طول مدت حضور خود در بافق از خبرنگاران دیده ام، نقد های منصفانه و تذکرات دلسوزانه بوده است. نقطه قوت و تاثیر گذار خبرنگاران تذکرات دلسوزانه و پیشنهادات سازنده بدون تهمت،تخریب یا افترا بوده و این جای مباهات است که اصحاب قلم با رعایت تقوای نوشتن و بیان کردن و رعایت انصاف و مصلحت های اجتماعی به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان دولت و گوش شنوا و زبان گویای مردم تذکرات و مطالبات را به آنان انتقال می دهند. شهادت می دهم که نگاه اصحاب رسانه بافق منصفانه بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: برخی سایت ها و گروه های مجازی بدون مجوز اقدام به نشر مطالبی می کنند که حساب آنان از روزنامه نگاران و صاحبان شناسنامه فرهنگی جدا است.

 

شاه حسینی همکاری مجموعه سنگ آهن در حوزه های مختلف شهرستان را قابل تقدیر دانست و گفت: در طول 28 سال خدمت خود در دولت،هیچ مجموعه ای را مانند شرکت سنگ آهن در ایفای مسئولیت اجتماعی ندیده ام و  به عنوان سرپرست فرمانداری و یک شهروند یزدی می گویم رمز موفقیت شهرستان همدلی،صمیمیت،وحدت و همنوایی است و کسانی که بخواهند دانسته یا ندانسته موجب تفرقه،تشدد و دوگانگی بشوند، خطای بزرگ و گناه نابخشودنی مرتکب شده اند.

 

وی با بیان اینکه هر گونه نقدی باید در قالب گفتگوی مشترک و جلسات مطرح و حل شود،تصریح کرد: هیچ فرد یا مسئولی در جامعه عاری از خطا نیست اما باید نقد در قالب مفاهمه،گفتگوی مشترک و جلسات توسعه باشد تا همه را به یک نقطه و هدف واحد برساند و عمران و آبادانی شهر شود. منبع: آفتاب بافق.