فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ متن پیام سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق بدین شرح است:

بنام خداوند بخشنده مهربان

انسان موجودی اجتماعی است و خداوند باری تعالی آدم و حوا را بر اساس عشق، معرفت، محبت و ارتباط آفرید.

با وجود گذشت میلیون ها سال از آفرینش هنوز هم ارتباطات انسانی حرف اول را زده و علی رغم پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه های گوناگون، ارتباطات انسانی مهمترین اصل در پیشرفت و توسعه قلمداد می شود.

در این بین نقش علوم ارتباطات و فعالین این عرصه بسیار عظیم و چشمگیر بوده و بر هیچکس پوشیده نیست ، عزیزانی که در این بین فعالیت می نمایند ، می توانند در تکامل و پیشرفت جامعه هدف در عرصه های فرهنگی، اجتماعی سیاسی و اقتصادی و بحرانی نقشی بسیار مهم ایفا نمایند.

27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روابط عمومی نامگذاری گردیده است و بهانه ایست تا به یاد بیاوریم عزیزانی را که در این عرصه فعالیت نموده و مصداق بارز موتور محرک پیشرفت و توسعه هستند.

هفته روابط عمومی امسال به ویژه روز ارتباطات و روابط عمومی به عنوان همگرایی عمومی، پیوند علم و عمل و صداقت و همدلی نامگذاری گردیده که همگرایی در ایجاد و گسترش تفاهم ، وحدت و اتحاد برای آینده ای روشن و مطمئن و ساخت جامعه ای همفکر، متفکر و بالنده است.

اینجانب 27 اردیبهشت ماه ،روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق و سخت کوشان این حوزه بخصوص عزیزانی که درشهرستان بافق فعالیت دارند تبریک گفته از خداوند سبحان توفیقات روز افزون تمام این عزیزان به ویژه در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل نامگذاری گردیده و ضرورت این مهم را صد چندان می نماید و همچنین تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید، آرزومندم.

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق