امام جمعه بافق در دیدار مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات، معادن و شرکت های شهرستان بافق ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور در دفتر امام جمعه بافق، با حجت الاسلام والمسلیمن سعادت فر دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه بافق در این دیدار ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و تسلیت واقعه تخریب بقاع متبرکه ائمه بقیع وهابیون، از روابط عمومی به عنوان قلب تپنده ادارات و سازمان ها یاد کرد و گفت: یکی از ویژیگی های یک روابط عمومی موفق، صداقت می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا سعادت فر افزود: روابط عمومی باید مسائل جامعه و گفتار مردم نسبت به اداره و یا سازمان را صادقانه به مدیر دستگاه گزارش نماید و در مقابل با شهامت، عملکرد و فعالیت های دستگاه خود را به مردم بازگو کند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه روابط عمومی و انجام امور فرهنگی در این حوزه، گفت: کمبود امکانات و نیروی انسانی مربوط به یک یا چند دستگاه خاص نیست، متاسفانه در برخی از ادارات و نهادها انجام امور فرهنگی را اغلب به چشم هزینه نگاه می کنند که روابط عمومی ها باید با همت و پشتکار عالی و داشتن طرح و برنامه خلاء این کمبودها را جبران کنند.

امام جمعه بافق به تاکیدات دین اسلام و فرهنگ دینی در خصوص شکرگذاری در برابر نعمت های خداوند اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها وظیفه دارند زمینه شکرگذاری مردم نسبت به نظام را فراهم کنند، نباید با عمل نادرست زمینه ناسپاسی فراهم شود.

حجت الاسلام سعادت فر، مهمترین شرایط فعلی جامعه را حمایت از مردم فلسطین و انتخابات پیش رو عنوان کرد و افزود: دشمن در تلاش است مردم ایران را با شیوه های مختلف از حضور در پای صندوق های رای دور کند، ترس دشمن حضور حداکثری در انتخابات است، باید با رای دادن ضمن حل کردن مشکلات، نقش های دشمن را منحل کرد.

وی با مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرتان بافق تاکید کرد: تلاش کنید عملکرد دستگاه، نقاط قوت و ضعفها را به مردم بگوئید، زیرا نظام به حضور حداکثری مردم در انتخابات نیاز دارد.

امام جمعه بافق در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی روابط عمومی ادارات شهرستان، خواستار برنامه ریزی جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات اخیر شد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی به بیان مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه روابط عمومی پرداختند.